Winners4Life Transfer Factor

 FAKTA..BUKTI COMPANY YANG KUKUH

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Semua company akan ckp dia adalah no 1..tp mana buktinya...di 4life kami boleh buktikan...!!!4life mempunyai RnD sepenuh masa..dan tersenarai sebagai the best companies in Network Marketing....

Pada tahun 2003 (sebelum 4Life berada di Malaysia), 4LIFE telah pun dinobatkan sebagai syarikat no 1 dalam industri Multi-Level Marketing oleh sebuah majalah terkemuka, INC500. Setiap tahun majalah ini menyenaraikan 500 buah syarikat persendirian yang paling pesat berkembang di rantau USA dan 4LIFE Research terletak ditangga ke 15. Tetapi anda harus tahu daripada no.1 hingga no.14 tiada 1 pun company MLM yang tersenarai.Ini bermakna 4life adalah company yang PERTAMA antara company MLM yang ada. Ini adalah satu pengiktirafan kepada 4LIFE hasil daripada produk utamanya, iaitu 4LIFE TRANSFER FACTOR.

Modal kecil pulangan besar dgn leveraging dan geometric progression...

 

 

 

 

 

 

 

 

Sila perhatikan dan fikir....data diatas adalah hasil kajian dari MLM TRUTH NEWSLETTER..jika anda nak bisnes mesti nak untung kan..????Kerja MLM ni sama je..ckp..dan share kebaikan...bil telefon nya sama..masa nya habis sama...tapi...bayaran company lain dan produknya lain....semua company di atas  sudah melahirkan jutawan..tetapi..berapa ramai..?? Berapa orang dalam organisasi nak kena ada..adakah sistem dia adil...??? Kenapa harus fikir panjang ...fakta dah ada..timing dah tepat...dengan total actual payout TERTINGGI SEBANYAK 64% saya menjemput semua blogger dan pembaca untuk jalankan bisnes ini...sama2 akan mendapat manafaat hendaknya....
Jangan segan-segan untuk sms,emel or call sy 

 017-5498727 Ainal Sharizal 

marizal_56@yahoo.com.my

 

KONSEP LEVERAGING
Ini adalah konsepnya...jika anda mempunyai kedai sendiri..anda tidak akan dapat gandakan masa..anda hanya menunggu pelangggan datang singgah ke kedai anda..dan cukup masa..tutup kedai..esok datang buka...tetapi industri MLM..tidak begitu...jika anda tidur sekalipun..mungkin rakan2 niaga anda didalam group anda sedang bercerita tentang bisnes..setiap urusan jual beli dalam kumpulan anda..anda akan dapat faedah nya juga..dan ianya terus berkembang..fikirkan...fahamkan.





































 Industri Kesihatan Bakalnya akan capai The Next Trillion Dolar..



















 Ini adalah graf yg real...semua company2 besar tu dh lahirkan ramai jutawan...dah sudah lama bertapak di dunia..ibarat nya kalau kita baru nak join company2 tu..kita macam membaja pokok yang dah memang bagi hasil..pokok balak yg dah besar...ada makna tak untuk kita..? cakap pada orang sebelah kanan pun dah tahu..sebelah kiri pun dah tahu...dan yg paling penting..revolusi MULTIVITAMIN,HERBA,ANTIOKSIDAN sudah berlalu...sekarang dunia dan teknologi fokus kearah IMUN SISTEM... 4LIFE TRANSFER FACTOR IALAH JAWAPAN NYA..ONE AND ONLY COMPANY YG MEMEGANG PATEND TRANSFER FACTOR....





































....bawa la produk ini ketempat anda...pejabat anda..rumah anda..4-5 tahun dari sekarang anda akan ingat kembali apa yang anda baca di blog sy hari ini....Transfer Factor akan memasuki setiap Rumah..sama seperti tv,komputer,kereta..... di 4Life produk adalah N0.1.....

















Renung-renungkan dan fikir-fikirkan lah...


..PASAL tiada ilmu..

Ada 15 manipulasi yg memang di cipta untuk org GAGAL...dlm MLM.



Mari kita sama-sama kongsi "MANIPULASI DALAM NETWORK MARKETING (MLM)"

  • Company Trading - Bukan produk ciptaan sediri. Kebanyakannya ambil dari kilang dan buat pembungkusan atas nama company. Lebih teruk lagi, macam-macam produk nak dipasarkan (tidak khusus).
  • Founder tiada pengalaman - Bila dapat tahu MLM boleh mendatangkan keuntungan besar, founder-founder ini juga turut mengambil kesempatan. Biasanya tak sampai 5 tahun dah tutup kedai. Lebih teruk lagi, mereka buka bisnes MLM lagi tapi guna nama yang berlainan.
  • Menggalakkan pengedar jadi stokis - Apabila pengedar membuka stokis, produk dari company sudah tentu berjalan tetapi belum tentu produk dari stokis terjual. Company biasanya tidak ambil kesah tentang produk stokis yang dah melimpah di belakang stor dan bawah meja. Rasa-rasa, siapa rugi? Dah tentu stokis bukan..
  • Company bersaing dengan pengedar- Pengguna boleh buat pembelian terus dengan company. Ini merumitkan pengedar kerana sudah tentu pengguna akan terus kepada company. Siapa yang nak beli dengan pengedar pulak?
  • Menggunakan iklan media - kebanyakan company yang menggunakan iklan di media sama ada surat khabar, majalah, radio atau televisyen akan membayar actual payout atau bonus yang rendah kepada pengedarnya. Kenapa? kerana company terpaksa mengeluarkan belanja yang tinggi untuk pengiklanan ini. sepatutnya, perbelanjaan ini boleh disalurkan kepada pengedar-pengedar kerana MLM adalah "MOUTH ADVERTISING" (pengiklanan dari mulut ke mulut).
  • Menggunakan Duta- Company yang mengambil duta untuk melariskan produk juga terpaksa mengeluarkan belanja yang tinggi. Company ini seakan-akan tiada keyakinan terhadap produk yang mereka pasarkan. Kebayakan duta ini, tiada kena mengena dengan produk yang ingin dipasarkan. Jika mereka membawa produk kesihatan, adakah perlu artis yang kena kasi pendapat? mengapa bukan sainstis, profesor atau doktor sahaja? renung-renungkan..
  • Produk bermusim - Produk yang di promosikan sesuai untuk sesuatu masa sahaja dan tidak berpanjangan. Ini menyukarkan pengedar. Pengedar yang tidak mempunyai pengetahuan yang mendalam terhadap sesuatu produk, terpaksa beralih angin terhadap produk yang lain pula. Terpaksalah pengedar ini mengada-adakan cerita kepada pengguna. Yang tertipu siapa? pengguna juga..
  • Membesarkan produk, membelakangkan pelan pemasaran - Company tidak telus dalam menerangkan pelan pemasaran dan asyik membesarkan faedah produk. Ini kerana, company tidak mahu pengedar tahu yang company membayar actual payout atau bonus yang rendah kepada pengedar.
  • Pelan Pemasaran yang sukar difahami - Bila pengedar tidak faham tentang pelan pemasaran, bagaimana untuk mereka mendapatkan bonus yang tinggi? Company sengaja berbuat sebegini untuk menyembunyikan actual payout sebenar kepada pengedar. Pengedar yang tidak faham akan terus menjual tanpa mengambil pusing bonus yang mereka dapat.
  • Lebih cerita produk - Apabila hal ini berlaku, pengedar akan menjadi seorang jurujual. Ke mana pergi akan terus menerus menjual. Anda nak jadi seorang jurujual atau seorang usahawan? tepuk dada tanya selera.
  • Maintain kecil - kebanyakan company yang "maintain" kecil pasti memberikan bonus yang kecil kepada pengedar. Lebih teruk lagi, maintain kecil tetapi tiada bonus. Cuba anda buat kira-kira sebelum "join" mana-mana company.
  • Pelan pemasaran direka untuk memberi keuntungan kepada company dan leader-leader awal sahaja - Banyak juga company yang buat pelan pemasaran sebegini rupa. Apa jadi untuk mereka yang lambat "join" atau mereka yang buat part-time? pasti bungkus dan serik mendengar leader-leader lama "menjual impian" kononnya pengedar baru juga boleh menjana wang seperti mereka.
  • Cerita potensi income, sembunyikan actual payout - Cerita buat duit 4-5 angka sebulan. Perkataan jutawan tak pernah lepas dari mulut tetapi actual payout tak pernah nak sebut. Jika actual payout tinggi, pasti pengedar part time senang nak buat duit kerana kebanyakan pengedar, bermula dengan part-time.
  • Company tersenarai dalam BURSA SAHAM - Ini menyebabkan pengedar yang tidak faham berbangga dengan kehebatan company yang tersenarai dalam bursa saham walaupun hakikatnya company sebagai pemegang saham dan nama mereka tak tersenarai pun. Jika untung, company yang untung. Jika rugi, company dan pengedar sama-sama rugi.. Jika sesuatu company itu kukuh, tak perlu nak main-main saham.
  • Membuat pelaburan tetapi lesen AJL - pelan pemasaran sentiasa berubah-ubah untuk mendapatkan lesen AJL (Malaysia) kerana company lebih berfokus kepada pelaburan dan bukan marketing. Alasan yang sering didengar, pelan pemasaran yang baru lebih efektif.
  • Ada tabung - Company yang mempunyai tabung biasanya ingin "mengikat" pengedar secara tersembunyi. Wang tabung ini sepatutnya diberikan terus kepada pengedar dalam bentuk bonus. Mengapa perlu ada tabung? Sebagai pengedar, kan seronok dapat bonus yang tinggi. Belilah kereta apa yang diingini. Pergilah ke mana yang diimpikan.
FIKIRKAN bersama2..

Ini adalah research yg dilakukan oleh GID winners...info ini diambil dari pengalaman dan pelbagai sumber...harap membantu anda berfikir.....dan selamat beramal ..

Sila hubungi untuk sembang2 dan runding pasal produk dan bisnes.. jangan segan-segan..
Ainal Sharizal B Saidin
017-5498727 (call @ sms)
marizal_56@yahoo.com.my


SEBELUM NI KITA ASYIK CERITA PASAL GIANT,ECONSAVE,KEDAI AKSESORI KERETA...ADA OFFER..ORANG SEMUA PEGI SANA..SEBENARNYA KITA IKLANKAN BISNES MEREKA..SIAPA YG KAYA...KITA DAH LAMA SANGAT BUAT KERJA "KAYA KAN ORG"MARI KITA SAMA2 KERJA KAYAKAN DIRI KITA DENGAN PRODUK YANG TIADA SAINGAN INI DAN INSYALLAH BOLEH MEMBERI MANAFAAT KEPADA YG SESEORANG....FIKIRKAN....



 HARI INI BUKAN LAGI ZAMAN HERBA,VITAMIN,..."SEKARANG TEPATNYA IMUN SISTEM"KENAPA INDUSTRI KESIHATAN YEA..??MENGIKUT RAMALAN PAKAR EKONOMI YG TELAH MERAMAL KOMPUTER BAKAL MEMASUKI SETIAP RUMAH..INDUSTRI KESIHATAN AKAN CAPAI TRILION DOLLAR PADA 2010(DI BARAT)..SESIAPA YANG MENCEBURI INDUSTRI INI AKAN MENDAPAT IMBUHAN...TETAPI PRODUK MESTILAH UNIK...(TRANSFER FACTOR)


 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan